Sundhedsfaglige uddannelser

Bliv godkendt massør, akupunktør eller zoneterapeut. Fagligheden med fokus en god og hyggelig stemning.

Alle uddannelser indeholder klinikpraktik. Den giver dig gode færdigheder som behandler og en erfaring så du let kan starte egen klinik.

RAB godkendte uddannelser

RAB er en forkortelse for Registreret Alternativ Behandler. RAB titlen er en beskyttet titel, der kun må anvendes, når man opfylder en række krav til uddannelse og god klinisk praksis. RAB godkendelse kan erhverves hos os som massør, zoneterapeut eller akupunktør. RAB titlen er et kvalitetsstempel, der markedsfører dig med en garanti for niveau og kvalitet på uddannelsen. RAB administreres af Styrelsen for Patientsikkerhed - se mere KLIK HER. Ønsker du at læse mere om, hvilke uddannelser og godkendelser Massørskolen-Fyn har så Klik her.

Supervision

Som studerende vil du få feedback fra andre behandlere, kunder og undervisere. Dette kalder vi supervision. Det giver dig gode muligheder for at få erfaring med kravene som uddannet behandler. Supervision er med til at udvikle dig og optimere din teoretiske og praktiske forståelse.

Individuelle forløb

Er du i tvivl om, hvilken uddannelse der passer dig bedst, og hvordan dit uddannelsesforløb sammensættes optimalt? Massørskolen-Fyn er altid behjælpelig med at sammensætte individuelle løsninger. Vil du vide mere så kontakt Anders på tlf.: 2252 1022 eller e-mail anders@ms-f.dk.

Uddannelser til halv pris via bruttolønsordninger

Som studerende kan man helt eller delvis få betalt sin uddannelse via sin arbejdsgiver som en del af et aftalt videreuddannelsesforløb. Såfremt dette ikke er muligt, kan man måske købe kurset via en såkaldt bruttolønsordning. Ordningen fungerer ved at din arbejdsgiver betaler uddannelsen mod at modregne den i din bruttoløn. Det koster dermed ikke din arbejdsgiver penge, da du betaler med dine lønkroner før skat. På den måde bliver den faktiske pris for dig cirka det halve. Du kan læse mere herom på www.skat.dk, og du er velkommen til at ringe til os på tlf: 22 52 10 22.

Handelsbetingelser

For køb af uddannelser gælder, at man først er sikker på optagelse når et depositum på 1000 kr.  er modtaget af skolen. Når depositum og/ eller første rate er modtaget af skolen anses det som en påbegyndelse af uddannelsen. Herefter forventes deltagelse på hele uddannelsen også selv om der indgås aftale om ratebetaling af uddannelsen. Påbegyndelse af uddannelse medfører bortfald af den lovpligtige fortrydelsesret jf. gældende lovgivning om fjernsalg. Herunder er manglende beståelse af uddannelsen ikke årsag til bortfald af betalingspligt for hele uddannelsen. Ved andre årsager til manglende gennemførelse bortfalder betalingspligt ikke for hele uddannelsen. Skolen kan dog i særlige tilfælde dispensere for dette fx ved lægefaglig dokumentation for alvorlig sygdom.